Hello?!?! READ

    Share
    avatar
    Jeremyk

    Posts : 5
    Points : 7
    Join date : 2009-08-04
    Age : 21

    Hello?!?! READ

    Post by Jeremyk on Tue Aug 04, 2009 8:52 pm

    Yo this is iTz xx TryHard aka Jeremyk rendeer
    avatar
    CrN HaunTeD

    Posts : 80
    Points : 127
    Join date : 2009-07-28
    Age : 25
    Location : California

    Re: Hello?!?! READ

    Post by CrN HaunTeD on Tue Aug 04, 2009 8:53 pm

    hey bro.
    Recruited by me.

    Welcome.
    Your uglier than Rap7ros haha


    _________________

    GamerTag:ApX HaunTeD
    Aim:ApxHaunTeD

    "Dont Know Me than Go get a Blues Clue"
    avatar
    Jeremyk

    Posts : 5
    Points : 7
    Join date : 2009-08-04
    Age : 21

    Re: Hello?!?! READ

    Post by Jeremyk on Tue Aug 04, 2009 8:55 pm

    HOW??? lol check my pic out in a minute its hot lol
    avatar
    CrN HaunTeD

    Posts : 80
    Points : 127
    Join date : 2009-07-28
    Age : 25
    Location : California

    Re: Hello?!?! READ

    Post by CrN HaunTeD on Tue Aug 04, 2009 8:56 pm

    Yea but urs aint going to be real tho.
    My avy is my GF.


    _________________

    GamerTag:ApX HaunTeD
    Aim:ApxHaunTeD

    "Dont Know Me than Go get a Blues Clue"
    avatar
    Jeremyk

    Posts : 5
    Points : 7
    Join date : 2009-08-04
    Age : 21

    Re: Hello?!?! READ

    Post by Jeremyk on Tue Aug 04, 2009 8:57 pm

    haha ok youll see lol
    avatar
    CrN HaunTeD

    Posts : 80
    Points : 127
    Join date : 2009-07-28
    Age : 25
    Location : California

    Re: Hello?!?! READ

    Post by CrN HaunTeD on Tue Aug 04, 2009 9:09 pm

    What is that bro??

    hahaha.
    Emo a bit?


    _________________

    GamerTag:ApX HaunTeD
    Aim:ApxHaunTeD

    "Dont Know Me than Go get a Blues Clue"
    avatar
    Jeremyk

    Posts : 5
    Points : 7
    Join date : 2009-08-04
    Age : 21

    Re: Hello?!?! READ

    Post by Jeremyk on Tue Aug 04, 2009 9:34 pm

    haha its cool looking lol and no not really well i am sort of lol
    avatar
    ColdChemical

    Posts : 44
    Points : 76
    Join date : 2009-07-27
    Age : 24

    Re: Hello?!?! READ

    Post by ColdChemical on Fri Aug 07, 2009 3:36 pm

    Welcome to the site


    _________________


    avatar
    Jeremyk

    Posts : 5
    Points : 7
    Join date : 2009-08-04
    Age : 21

    Re: Hello?!?! READ

    Post by Jeremyk on Fri Aug 07, 2009 3:40 pm

    yeah its pretty cool thanks.

    Sponsored content

    Re: Hello?!?! READ

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Fri Nov 17, 2017 2:21 pm